2008. március 11., kedd

FIATALON SIKERESEN

Hihetetlennek tűnik, hogy változtass az élethelyzeteden?
Felemésztenek a problémák!? Soha nincs időd, arra amire, vagy akire szeretnél időt szakítani!?
Nincs pénzed azt csinálni, amit akarasz? A főnököd céljat valósítod meg nap, mint nap? Nincs időd a családodra, barátokra?


Hogyan lehet, hogy átlag emberek ezrei mégis átlagon felüli életet tudnak élni?
Vajon mi az Ő titkuk? Szeretnél Te is ennek az információnak a birtokában lenni?
Tudni akarod, hogyan tudok 27 évesen boldog, sikeres és szabad lenni?
Egy arizónai milliárdos 30 éve már felfedte a TITKOT!

Tudtad, hogy kétféle ember van?
  1. A kényelem orientált,
  2. és akit az eredmények motiválnak.
Te melyik vagy a kettő közül? Van egy jó hírem! Most Te is változtathatsz!

Ha neked is eleged van abból, hogy megmondja a főnököd, vagy a munkáltatód, hogy mennyit érsz egy hónapban, ha szeretnél a tengerparton nyaralni, ha több időt akarsz tölteni a családoddal, barátaiddal, új otthont szeretnél, vagy egy csodajárgánnyal akarsz járni..., de nem tudod, hogyan kezd hozzá!
Szégyenletes lenne várni a sűltgalambot, hogy a szádba repüljön!!!
Változtass most!!!

Itt a lehetőség, hogy kezedbe vedd az életed irányítását! NEKED IS SEGÍTEK!

5 megjegyzés:

boldogcsalad írta...

Kedves Janó!

Nagyon profi a blogod :)
Gratula!! Gyűjtsd össze a tapasztalatokat és megjegyzéseket, szerintem a következő előadásodnak jó témája lenne vezetőképzésen!

Hajrá! Én biztos felhívnálak!

Puszi
Érdi Kati

Névtelen írta...

Kedves Janó!

Nagyon szimpatikus a blogod! Hogy miért? Mert engem sem a kényelem motivál, és úgy gondolom, hogy az emberek életszínvonalának növeléséhez csak olyan embereken keresztül vezet az út, aki úgy gondolkodik, mint Te!

Névtelen írta...

Szia Janó!

Gratulálok! Igényes és szimpatikus!:)

Anita

Balogh Ágnes írta...

Szia Janó!
Én is gratulálok, és Érdi Kati ötlete tényleg jó, vezetőképzőn jó téma lehet, hogy hogyan írjunk jól blogot!!!
Mi ott leszünk Horvátországban, az tuti! :)
Puszi, Ágica

onopordum írta...

sziasztok!

őszintén szólva én szeretem a kényelmet... ezért is döntöttem úgy, hogy nem leszek alkalmazott...

ennyi

pussz!
Detti